0
profile avatar

شرکت BASF 

شرکت basf ، ب.آ. اس. اف یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان در صنایع شیمیایی می باشد که در سال ۱۸۶۵ در آلمان تأسیس شد. وسعت فعالیت های این شرکت در زمینه های مختلف از جمله مواد شیمیایی، پلاستیکی، مواد اولیه و افزودنی های دارویی و غذایی، ویتامین ها، محصولات کشاورزی، پلیمر های خاص و پوشش های خودرو، و صنایع رنگ می باشد .  مقر اصلی این شرکت در لودویگسهافن آلمان قرار گرفته است. 

استفاده از فناوری برای کشاورزی دقیق

امروزه کشاورزی پیچیده تر از گذشته است. غیرقابل پیش بینی بودن آب و هوا ، کنترل آفات و علفهای هرز ، توسعه قیمت بازار ، کمبود منابع طبیعی ، همه اینها در یک جهانی رخ می دهد که به سمت ۹ میلیارد نفر می رود. این چالش ها BASF را ملزم به تعهد خود در ایجاد راه حل های نوآورانه برای تولید کنندگان می کند و از آنها برای انجام وظیفه پرورش یک سیاره امن و دارای غذای کافی پشتیبانی می کند.

به عنوان یک لیدر در صنعت شمیایی کشاورزی با سبد گسترده ای از قارچ کش ها ، حشره کش ها ، علف کش ها و تنظیم کننده ها ، به کشاورزان کمک می کند تا به طور پایدار بازده و کیفیت محصولات خود را افزایش دهند. با پرورش فرهنگ نوآوری مطابق با نیازهای مشتریان ، فناوری های  این شرکت  اطمینان را به عمل می آورند که محصولات کشاورزی سالم تر ، قوی تر و مقاوم تر از عوامل استرس زا مانند گرما یا خشکسالی باشند.

BASF همچنین طیف وسیعی از راه حل های هوشمند را برای مشکلات آفات در مناطق شهری و روستایی ارائه می دهد. از محصولات برای محافظت از ساختمانها از موریانه ها تا  پشه که بطور مؤثر با شیوع بیماری های دیگر نقش دارند مبارزه می کند ، و به مشتریان کمک می کند تا خانه ها ، تأسیسات غذایی و مشاغل خود را تمیز و بدون آفت نگه دارند.

سموم BASF

سموم این شرکت در حال حاضر با نام BASF (ب .آ.اس. اف) شناخته شده است. گروه ب.آ.اس.اف در ۸۰ کشور جهان سرمایه گذاری کرده است و همچنین این شرکت دارای ۶ شبکه تولید محصولات شیمیایی و در حدود ۳۹۰ شبکه تولید در آسیا،اروپا، استرالیا،آفریقا و آمریکاست. 

اسامی لیست محصولات سموم BASF

حشره کش 

(ایمونیت) Imunit

taranomdasht.ir

علف کش ها

(پرسوئیت) Pursuit

پرسوییت

(فوکوس) Focus

فوکوس

 (یازاگران) Basagran

 (یازاگران ام ۶۰) Basagran

 (یازاگران دی پی) Basagran

 

(پرول)Prowl

پرول

قارچ کش ها

(کولیس) Collis

 

(سیگنوم) Signum

سیگنوم

  (کومولوس) Kumulus

کومولوس

 (کابریودو) Cabrio Due

کابریودو

(استروبی) Stroby

استروبی

(آکروبات ام زد)

 

(رکس دو)

رکس دو

(اسپورگون)

(اینوور)Inovor

(اوروگو)Orvego

Bellis (بلیس)

 

سورفکتانت

 (دش) Dash

تنظیم کننده ی رشد

مداکس تاپ

پیکس

 

جهت استعلام قیمت و موجودی به روز با ما در تماس باشید. 

۰۵۱-۳۸۷۹۲۳۳۶-۹

ارسال یک دیدگاه

0

بالا

X